loading...
باغ رمان | رمان عاشقانه| دانلود رمان جدید
احسان بازدید : 762 چهارشنبه 20 آبان 1394 نظرات (0)


فرمت رمان :فرمت رمان:pdf,apk,java,epub

download : دانلود رمان عروس مدینا از مونیکا هیث با فرمت pdf

download : دانلود رمان عروس مدینا از مونیکا هیث با فرمت apk

download : دانلود رمان عروس مدینا از مونیکا هیث با فرمت java

download : دانلود رمان عروس مدینا از مونیکا هیث با فرمت jad

download : دانلود رمان عروس مدینا از مونیکا هیث با فرمت java (پرنیان)

download : دانلود رمان عروس مدینا از مونیکا هیث با فرمت epub

صفحه ی اول رمان:

زمانی که برای نخستین بار به دان لری آمدم چون پیش از آن هیچگاه دریا را نشناخته بودم برایم غیر قابل پندار بود که خود را به ناگاه در میان آن بیابم. آنچنان که پیوسته دریا در پیش رویم و صدای شلاق امواجی که بر صخره های زیر قصر می خوردند در گوشم باشد.
من با امید ها و انتظارات بسیار به سبب ازدواج با آینیس کوچ هر به دان لری آمده بودم. جزیره ای سنگی که بسان تپه ای از خشکی جدا شده و در نزدیکی ساحل غربی ایرلند قرار داشت.مسافرت شیرینی بود ولی از آن جایی که با یک بیگانه ازدواج کرده بودم از رسیدن به آنجا به ناگاه تمامی امیدهایم از هم پاشیده و ترس بر سراپایم مستولی شده بود.
کنت سن برندان اولری شوهرم زمانی برای نخستین بار به زندگی من پای گذاشت که دختر عمویم کاترین در حال ورود به اجتماع بود . مجلس جشنی در کلوپ کشتی تفریحی سن موریس برگزار می شد و در آنجا بود که من در کنار کاترین به مهمانان معرفی شدم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟