loading...
باغ رمان | رمان عاشقانه| دانلود رمان جدید
احسان بازدید : 1245 یکشنبه 17 آبان 1394 نظرات (0)

رمان:كلبه ی عشق

آماده دانلود برای موبایل های آندرویدی apk  جاوا jar

قسمتی از متن کلبه عشق:

بنم: زلیل نشی دختر منو با این داداشه اجنبیت دیگه تنها نذار ای بابا من نمی خوامش
خنده ای کردم که صدای جیغش بالا رفت
شبنم: بایدم بخندی تو واسم زیادی بودی دیگه این داداشت هم شده آقا سر من
خنده ای بلندتر کردم که خودشم خنده اش کرد 
شبنم: ولی خیلی آقاست
خنده ام قطع شد شبنم چی گفت: تو چی گفتی
شبنم: هیچی بابا(صدایش غمگین شد)شروین بهم گفت
آهی کشیدم و لبخندی زدم برای من مهم نبود وحید برای من هیچی نبود که به خاطر کارش ناراحت شم ارزشش را نداشت
شرین: ولش کن آدم که نیست
 

برای دانلود رمان به ادامه مطلب بروید . . .

 

برای دریافت رایگان رمان روی لینک مورد نظر کلیک کنید:

 

دانلود رمان کلبه عشق برای آندروید:

kolbe-ehsgh-apk

دانلود رمان کلبه عشق برای جاوا:

jar-kolbe-ehsgh-98love

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟